Społeczność środowiska testowego
Wersję testową może pobrać każdy posiadacz zwykłej edycji lub edycji Deluxe gry Airborne Kingdom. Od razu wprowadzamy do niej najnowsze funkcje, choć z uwagi na bardziej eksperymentalny charakter mogą być one nie do końca zrównoważone lub niestabilne.