Airborne Kingdom — Deluxe Edition
Airborne Kingdom — gra w budowanie podniebnych miast. Zbuduj swoje wyjątkowe miasto wśród chmur i przeleć nim przez rozległy, otwarty świat. Odkrywaj przestworza, aby przywrócić spokój światu na powierzchni. Wydanie „Deluxe Edition” zawiera uznaną przez krytyków oryginalną ścieżkę dźwiękową z gry!