Airborne Kingdom - Deluxe Edition
Airborne Kingdom — gökyüzünde şehir kurma oyunu. Bulutların arasındaki eşsiz kasabanı büyüt ve uçsuz bucaksız bir manzarada uçur. Altındaki dünyaya yeniden huzur getirmek için gökyüzünü keşfet. Deluxe Edition, oyunun çok sevilen orijinal müziklerini içerir!