Airhead
Airhead to przygoda w rozległym, połączonym świecie, w którym musisz odkrywać, ewoluować i rozwiązywać skomplikowane łamigłówki, aby odnieść sukces.
Grasz jako Airhead, małe Ciało i okrągły nadmuchany organizm, którego używa jako Głowę. I podczas gdy Glowa powoli, ale pewnie się opróżnia, masz szansę uratować mu życie.
Aby to zrobić, musisz użyć czołgów powietrznych, aby napompować Głowę podczas eksploracji świata w stylu metroidvania Airhead'a, szukając niesamowitych umiejętności i ulepszeń, które odblokują nowe obszary i łamigłówki do pokonania.
Podczas przygody odkryjesz prawdziwe połączenie Głowy, czołgów powietrznych i technologii zaśmiecające świat, dzięki czemu możesz zaoszczędzić Głowę bez względu na koszty.
Znalezienie drogi przez świat Airheads nie zawsze jest łatwe. Musisz ocalić ciemne jaskinie, starożytne budowle i inne tajemnicze miejsca, aby uratować Głowę.
A kiedy wpływ twoich wyborów stanie się wyraźny, czy zechcesz wziąć na siebie konsekwencje uratowania przyjaciela?
Niepozorne Ciało z instynktem pomagania innym jest świadkiem tragedii. Nie zastanawiając się nad konsekwencjami, bierze swoją nową głowę na ramiona, stając się Airhead.