Airhead
Airhead, durmadan genişleyen iç içe geçmiş bir dünyada keşfe çıkacağınız, gelişeceğiniz ve karmaşık bulmacaların üstesinden geleceğiniz bir maceradır.
Oyunda küçük bir beden ve onun kafa olarak kullandığı yuvarlak şişmiş bir organizmanın bir araya geldiği Airhead'i kontrol ediyorsunuz. Ve Kafa yavaş yavaş sönerken onun hayatını kurtarma şansınız var.
Bunu yapmak için, Airhead'in Metroidvania tarzı dünyasını keşfederken Kafa'nın havasını korumak için hava tanklarını kullanmanız gerekiyor. Bu sırada bir yandan yeni alanların ve bulmacaların kilidini açacak inanılmaz yetenekler ve yükseltmeler bulmaya çalışacaksınız.
Airhead'in dünyasında yolunuzu bulmak hiç de kolay değildir. Kafa'yı kurtarmak için karanlık mağaralarda, antik yapılarda ve diğer gizemli yerlerde cesaretinizi kaybetmemelisiniz.
Bu keşif yolculuğunda mantığınıza ve yaratıcılığınıza meydan okuyacak çevreyi, garip yaratıkları ve eski teknolojiyi kullanan çok sayıda bulmaca ile karşılaşacaksınız.
Dünya karmaşık, hiçbir şey göründüğü gibi değil ve eğer Kafa'yı kurtarma şansına sahip olmak istiyorsanız Airhead'in birçok yeteneğinde uzmanlaşmanız gerekiyor.
Seçimlerinizin etkisi netleştiğinde, arkadaşınızı kurtarmanın sonuçlarını göğüsleyecek misiniz?