Airline Tycoon Deluxe
Your abilities are put to the test continuously playing Airline Tycoon Deluxe: Will you be able to use your aeroplanes to capacity and land some profitable charter flights? Can you establish routes for lucrative scheduled flights? Aeroplanes cost millions; will you be capable of increasing the share price and obtaining enough funds by issuing securities?
Can you stand up for the construction of new aeroplanes in your role as an engineer? Are you able to avoid your competitors’ deceitful attacks? Accept this unusual challenge and win virtual laurels with Airline Tycoon. The deluxe version contains 20 new airports as well as new opportunities. It is as interesting for professional tycoons as for beginners.