Airplane Racing Championship
Zapnij pasy i wznieś się na nowe wyżyny w Airplane Racing Championship – najlepszym wyścigu lotniczym z dużą prędkością! Rywalizuj z elitarnymi pilotami w oszałamiających środowiskach, od tętniących życiem miejskich krajobrazów po zdradliwe góry, plaże i wiele innych. Opanuj swój samolot, wykonuj śmiałe akrobacje i zdominuj tabelę wyników w tym pełnym adrenaliny wyścigu po niebie.
Niezależnie od tego, czy jesteś amatorem, czy zagorzałym fanem wyścigów, Airplane Racing Championship oferuje zapierające dech w piersiach powietrzne emocje, jakich nigdy wcześniej nie doświadczyłeś. Zostań najlepszym wyścigowcem powietrznym!