Airport
Czy jako dziecko zdarzyło Ci się wyobrażać sobie, że jesteś kontrolerem ruchu zarządzającym lotami setek zabawkowych samolotów i pasażerów?
W tej grze kontrolujesz miniaturowe lotnisko, a twoim zadaniem jest unikanie kolizji. Los samolotów, samochodów, taksówek i pasażerów jest w twoich rękach.
Nawet czterech graczy może połączyć siły i wspólnie kontrolować lotnisko. Możesz też grać solo i sprawdzić, jak sobie poradzisz.
Jeśli lubisz gry o prostych zasadach, w których osiągnięcie mistrzostwa jest jednak nie lada wyzwaniem, pokochasz Airport. To gra, która sprawi, że poczujesz się znowu jak dziecko, bawiąc się w najlepsze ulubionymi zabawkami.
Airport ma ponad 50 poziomów o rosnącym stopniu trudności i złożoności, każdy z własnymi celami i wyzwaniami.Jeśli szukasz jeszcze większej gimnastyki umysłowej, możesz wypróbować możliwe do odblokowania trudne tryby, które jeszcze mocniej wystawią na próbę twoje umiejętności i koordynację.