Airport
Çocukken hiç yüzlerce oyuncak uçağı ve tüm yolcuları yöneten bir hava trafik kontrolörü olduğunu hayal ettin mi?
Bu oyunda, minyatür bir oyuncak havaalanını kontrol ediyorsun ve işin kazalardan kaçınmak. Uçakların, arabaların, taksilerin ve yolcuların kaderi tamamen senin elinde.
Her seviye oyuncularını bekleyen harika ve karmakarışık bir saat mekanizmasından oluşuyor.
En fazla dört oyunculu bir takım kurarak havaalanını birlikte yönetebilir ya da tek başına oynayıp ne kadar iyi olduğunu görebilirsin.
Öğrenmesi kolay ama ustalaşması zor oyunları seviyorsan Airport'a bayılacaksın. Âdeta çocukluğundaki gibi en sevdiğin oyuncaklarınla oynayıp keyiften dört köşe olduğun anları tekrar yaşayacaksın.
Airport, her biri kendi görev ve mücadelelerine sahip giderek zorlaşan ve karmaşıklaşan 50'den fazla seviye içeriyor. Daha da fazla zihin egzersizi istiyorsan hünerlerini ve koordinasyon becerilerini test edecek kilidi açılabilir zor modları deneyebilirsin.