AK-xolotl: Together
The cutest, deadliest top-down roguelike shooter featuring AK-wielding Axolotls. Blast your way through the animal kingdom with an arsenal of kick-ass guns, mighty power-ups and even raise an army of trigger-happy baby axolotls. Double the firepower! Local co-op update now live!
Two guns are always better than one. Dive into AK-xolotl's local co-op mode with a friend, battle through hordes of enemies, share epic power-ups, and blast through levels as a lethal duo of axolotls armed to the teeth.
AK-xolotl is the ultimate top-down roguelite shooter starring the most adorable amphibian! You're an axolotl armed with an AK, that embarks on an epic rampage, shooting down anything that stands in your way. Slaughter your way through a variety of biomes and conquer randomly generated rooms, all while collecting delicious food and capturing precious baby Axolotls.
Channel the incredible power of Axolotls' regeneration! If you're knocked down, you will rise again from the ashes and start stronger, unlocking new weapons with each fight. Fight, die, come back stronger and fight again!
On your journey, you will find different baby Axolotls - Axolittles! Bring Axolittles back to your pond; nurturing them with love and care, they will grow up and become your next fighter with killer abilities!