Alan Wake 2 Deluxe-udgaven
Oplev en rædselsvækkende gyserhistorie med den seneste udvidelse til Alan Wake 2, der foregår på et uhyggeligt, nyt sted på bredden af Cauldron Lake. En katastrofe har fundet sted i Federal Bureau of Controls forskningsstation, Lake House. En række uansvarlige eksperimenter har fået virkeligheden til at kollidere med Dark Place.
Denne udvidelse finder sted parallelt med hovedspillet og opleves i rollen som FBC-agent Kiran Estevez, der spilles af Janina Gavankar.
Som agent Estevez skal du udforske de labyrintiske gange i Lake House, et FBC-anlæg, hvor der forskes i ubegribelige kræfter, og afsløre stedets mørke hemmeligheder.
Nyt sted: Lake House i Cauldron Lake-området byder på uhyggelige nye omgivelser med flere etager, der kan udforskes.
Nye fjender: Mød ""The Painted,"", som er en rædselsvækkende ny type fjende, der vil teste dine overlevelsesevner til det yderste.
Nyt våben: Brug den kraftige Black Rock Launcher til at kæmpe mod de farer, der lurer i anlægget.
Ny musik: Lev dig ind i spillet med en ny sang fra Poe og en finalesang fra Petri Alanko.
Night Springs giver dig mulighed for at spille som flere populære figurer fra Remedy-universet i tre stærkt stiliserede afsnit. Selvom de minder om de tidligere kendte figurer, så er de anderledes. De er Night Springs-udgaver af sig selv.
Time Breaker : En skuespiller, der minder uhyggeligt meget om Bright Falls' sherif, Time Breaker, er en multivershelt i spillet "Time Breaker". Hans figur har til opgave at finde Master of the Many Worlds og forhindre ham i at myrde de forskellige udgaver af multivershelten fra parallelle universer.
North Star : The Sibling, som er en ukendt kvinde med en slående lighed med FBC Director Jesse Faden, forsøger at finde sin savnede bror, der holdes som fange i Coffee World.
En række rituelle mord truer Bright Falls, et lille bysamfund i det nordvestlige USA's vildmark. Saga Anderson, en dygtig FBI-agent med ry for at løse umulige sager, ankommer for at efterforske mordene. Andersons sag udvikler sig til et mareridt, da hun finder skrevne sider med en gyserhistorie, der begynder at blive til virkelighed omkring hende.