Alan Wake 2 Deluxe Edition
Selami pengalaman seram kemandirian yang menggerunkan dengan pengembangan terkini Alan Wake 2, bertempat di lokasi baharu yang menyeramkan di pesisir Cauldron Lake. Di dalam stesen kajian Biro Biro Persekutuan Kawalan, Lake House, peristiwa buruk telah berlaku, yang melibatkan percubaan cuai menyebabkan realiti berlaga dengan Dark Place.
Pengembangan ini membuka kisah yang berlaku selari dengan permainan utama, meletakkan diri anda daripada perspektif ejen FBC Kiran Estevez, dilakonkan oleh Janina Gavankar.
Lokasi Baharu: Lake House, bertempat di kawasan Cauldron Lake, menawarkan persekitaran baharu yang berhantu dengan berbilang tingkat untuk diterokai.
Senjata Baharu: Pakai Pelancar Black Rock Launcher berkuasa untuk menentang ancaman yang berselindung di dalam fasiliti.
Muzik Baharu: Asyikkan diri anda dalam pengalaman dengan lagu baharu daripada Poe dan lagu tamat bab daripada Petri Alanko.
Night Springs membolehkan anda bermain sebagai beberapa watak kegemaran peminat daripada Remedy Universe, melalui tiga episod sangat digayakan. Walaupun masih sama dengan watak yang dikenali sebelum ini, mereka adalah berbeza—versi Night Springs mereka.
Time Breaker: Actor, yang memiliki persamaan aneh dengan syerif Bright Falls iaitu Time Breaker, ialah hero berbilang alam dalam permainan “Time Breaker”. Wataknya perlu menjejaki Master of the Many Worlds dan mencegahnya daripada membunuh diri hero berbilang alam yang lain merentasi alam semesta yang selari.
Number One Fan : Waitress, yang memiliki persamaan yang kuat dengan pelayan Oh Deer Diner iaitu Rose Marigold, perlu menyelamatkan idolanya, Pengarang daripada bahaya yang dihadapi. Untuk melakukan sedemikian, dia perlu menghadapi kritik Pengarang dan Bad Boy yang merupakan kembar jahat Pengarang.