Alan Wake 2 Deluxe Upgrade
Ulepszenie do Edycji Deluxe daje graczom dostęp do przepustki na rozszerzenia, a tym samym dodatkowej zawartości fabularnej „Lake House” i „Night Springs”.
Jako agentka Estevez zbadasz poskręcane korytarze Lake House, placówki badawczej FBC wykraczającej poza nasze rozumienie, i odkryjesz skrywane w niej mroczne tajemnice.
„Night Springs” pozwala wcielić się w kilka kochanych przez fanów postaci z Uniwersum Remedy w trzech mocno wystylizowanych odcinkach. Te postacie są podobne do tych, które znacie, ale też od nich się różnią. To ich wersje z „Night Springs”.