Alan Wake 2
Etrafı Kuzeybatı Pasifik'le çevrili küçük bir kasaba olan Bright Falls'ta cinayetle sonuçlanan bir dizi ayin huzuru bozuyor. Zorlu vakaları çözmesiyle tanınan başarılı FBI ajanı Saga Anderson ise cinayetleri araştırmaya geliyor. Bulduğu bir korku hikâyesinin sayfalarında yazanlar gerçekleşmeye başlayınca Anderson'un vakası bir kâbusa dönüyor.
Hayal dünyasındaki bir kâbusta sıkışıp kalan Alan Wake, yaşadığı gerçekliği şekillendirip bu tutsaklıktan kurtulmak için karanlık bir hikâye yazıyor. Wake, bu karanlık dehşet peşindeyken akıl sağlığını korumak ve kötülüğü yenmek için çabalamakta.
Anderson ve Wake, iki ayrı gerçeklikte farklı şeyler yaşıyor olmalarına rağmen aslında ikisi de anlayamadıkları bir şekilde birbirilerine bağlılar; birbirlerini taklit ediyor, aynı şeyleri düşünüyor ve içinde bulundukları dünyaları etkiliyorlar.
Korkunç hikâyenin sebebiyet verdiği doğaüstü karanlık Bright Falls'u istila ederek sakinlerini yozlaştırıp Anderson ve Wake'in sevdiklerini tehdit ediyor. Işık ise karşılaştıkları karanlığa karşı tek silahları ve sığınakları. İçinde yalnızca kurbanların ve canavarların olduğu korku hikâyesine sıkışıp kalan Anderson ve Wake, bundan kurtularak olmaları gereken kahramanlara dönüşebilecekler mi?
Alan Wake ve Saga Anderson'ın hikâyelerini tecrübe ederek olayların gidişatına farklı açılardan tanık ol. Anderson'ın ölüm kalım meselesini çözmesi veya Wake'in Karanlık Dünya'nın derinliklerinden kaçmak için gerçekliğini yeniden yazma çabaları arasında geçiş yaparak oyna.
Güzel olduğu kadar dehşete düşürücü olan, her birinde ilginç karakterler ve ölümcül olaylarla karşılaşacağın bu iki dünyayı keşfet. Kuzeybatı Pasifik'teki Cauldron Lake'in görkemli doğasını ve Bright Falls ile Watery'nin sakin ve durgun kasabalarını keşfet. Aynı zamanda Karanlık Dünya'nın kâbus misali şehrinden kaçmaya çalış.
Elindeki sınırlı kaynakları kullanarak zorlu, yakın mesafe karşılaşmalarda güçlü doğaüstü düşmanlarının icabına bak. Hayatta kalmak için silahtan fazlası gerekli: Karanlığa karşı savaşta en büyük silahın ışıktır. Işık, seni zor durumda bırakan düşmanlara karşı tek sığınağın olacak.