Alan Wake's American Nightmare
Nowa ekscytująca historia, hordy przerażających wrogów, solidne uzbrojenie i piękne lokalizacje w Arizonie w połączeniu z zabawnym i wymagającym nowym trybem gry!
W tej zupełnie nowej, niezależnej przygodzie Alan Wake mierzy się z wysłannikiem ciemności, złym Panem Zgrzytem! Nowa ekscytująca historia, hordy przerażających wrogów, solidne uzbrojenie i piękne lokalizacje w Arizonie w połączeniu z zabawnym i wymagającym nowym trybem gry sprawiają, że jest to pozycja obowiązkowa dla weteranów Alana Wake'a i doskonałe wprowadzenie do serii dla nowych graczy!