Alan Wake's American Nightmare
Bu yepyeni bağımsız deneyimde Alan Wake, karanlığın habercisi kötü kalpli Bay Scratch ile savaşıyor! Heyecan verici yeni bir hikaye, tüyler ürpertici düşman orduları, ciddi miktarda ateş gücü ve Arizona'nın güzel mekanları ile eğlenceli ve zorlu yeni bir oyun modunu bir araya getiren bu oyun, tecrübeli Alan Wake oyuncularının mutlaka oynaması gereken bir oyun olmanın yanı sıra, yeni oyuncular için de mükemmel bir sıçrama noktasıdır!