Alan Wake Remastered
W tym nagradzanym kinowym thrillerze akcji borykający się z problemami pisarz, Alan Wake, wyrusza na rozpaczliwe poszukiwania swej zaginionej żony — Alice. Po jej tajemniczym zniknięciu z miasteczka Bright Falls na północno-zachodnim wybrzeżu Pacyfiku Alan odkrywa strony horroru, który rzekomo sam napisał, czego zupełnie nie pamięta.
Wkrótce Wake jest zmuszony podać w wątpliwość swoje zdrowie psychiczne, gdy strona po stronie historia materializuje się na jego oczach: wroga istota o nadprzyrodzonym mrocznym pochodzeniu przejmuje kontrolę nad wszystkimi ludźmi napotkanymi na swojej drodze i zwraca ich przeciwko niemu. Wake nie ma wyboru, musi stawić czoła siłom ciemności uzbrojony jedynie w latarkę, pistolet i resztki swojego zniszczonego umysłu. Jego koszmarna podróż w poszukiwaniu odpowiedzi na tę nieprawdopodobną zagadkę, z którą musi się zmierzyć, zaprowadzi go prosto w przerażające głębiny nocy.
Z podstawową wersją gry oraz dwoma odcinkami specjalnymi – The Signal oraz The Writer – w nowej oszałamiającej oprawie wizualnej 4K, Alan Wake Remastered pozwala cieszyć się rozgrywką bez ograniczeń. Ta pełna napięcia, rozbudowana historia pełna jest nieoczekiwanych zwrotów i zawieszeń akcji oraz intensywnych walk, w których potrzeba czegoś więcej niż kul, by pozbyć się ciemności. Przerywniki filmowe, ekscentryczni bohaterowie oraz majestatyczne krajobrazy północno-zachodniego wybrzeża Pacyfiku zostały poprawione, aby zapewnić graczom jeszcze bardziej intensywne wrażenia wizualne oraz lepiej oddać niepokojącą atmosferę gry.