Alan Wake
Autor bestsellerowych powieści Alan Wake rozpoczyna poszukiwania żony, która zaginęła podczas wspólnych wakacji. Wkrótce okazuje się, że rzeczywiste wydarzenia pokrywają się z fabułą jednego z thrillerów, o którego napisaniu pisarz nawet nie pamięta. Miasteczko Bright Falls nawiedziły mroczne siły, które doprowadzają Wake'a na skraj szaleństwa. Mimo to bohater próbuje rozwikłać tajemnicę i ocalić ukochaną.
Gra Alan Wake, która stylistyką nawiązuje do seriali telewizyjnych, jest napakowana akcją przyprawiającą o szybsze bicie serca. Historię przedstawiono w sposób charakterystyczny dla studia Remedy. W miarę zagłębiania się w tajemniczą fabułę gracze stawiają czoło kolejnym wyzwaniom, odkrywają niespodziewane zwroty akcji i przeżywają chwile grozy. Muszą też nauczyć się walki przy użyciu światła – tylko w ten sposób można pokonać zrodzone z mroku istoty, które stopniowo opanowują Bright Falls.
Dzięki temu, że w grę akcji wpleciono elementy thrillera psychologicznego, Alan Wake fascynuje niepokojącą atmosferą, złożoną, wielopłaszczyznową fabułą i wyjątkowo dynamicznymi sekwencjami walki.
Odkryj północno-zachodnie wybrzeże USA ukazane w wyższej rozdzielczości i z dźwiękiem o jeszcze lepszej jakości niż w wersji gry Alan Wake na konsolę Xbox 360.
Graj przy użyciu myszy i klawiatury, które możesz dowolnie skonfigurować, lub – jeśli wolisz – gamepada Steam lub Microsoft podłączonego do komputera.
Gra umożliwia personalizację ustawień grafiki oraz działa poprawnie w formacie 4:3, 16:9 i 16:10.