Alba - A Wildlife Adventure
Monument Valley ve Assemble with Care'ın yapımcısı, BAFTA Ödüllü stüdyodan yepyeni bir oyun geliyor.
Akdeniz'deki bir adada yaşayan büyükanne ve büyükbabasına yapacağı ziyarette Alba'ya eşlik et. Alba, arkadaşı Ines ile adadaki yaban hayatını keşfederek geçireceği huzurlu bir yaz için hazırdır. Fakat tehlike altındaki bir hayvanı gördüğünde, bu konuda bir şeyler yapması gerektiğine karar verir.
Etraftaki çöpleri görmezden gelirsen, burası tamı tamına bir Akdeniz cenneti! Huzur dolu kumsallarından tut yükseklerden kasabaya doğru bakan tarihi kalesine kadar bütün bir ada keşfetmen için seni bekliyor. Ines ve tam bir kuş meraklısı olan büyükbaban ile birlikte, adayı kurtarma hareketini başlatacaksın. Kim bilir, belki sıra sonra dünyaya da gelir.