Alien: Isolation - Corporate Lockdown
Yeni oynanabilir karakter Ransome sana düşmanlarınıza saldırabilmek için yeterli ateş gücü sunuyor.
En iyi sürelerini Alien: Isolation liderlik tablolarına yükleyip tüm dünyaya meydan oku.