Alien: Isolation - Crew Expendable
Nostromo'nun hayatta kalan üç mürettebatı Ellen Ripley, Dallas veya Parker ile oynamayı seçerek Yaratığı izole etmenin ve yarattığı dehşet ortamını ortadan kaldırmanın yolunu bul.