Alien: Isolation - Last Survivor
Oyuncular kendilerini, nereden geleceği belli olmayan insafsız bir Ksenomorfun gölgeler içinde takip ettiği kurbanlarını acımasızca öldürdüğü, her an dehşetin ve ölümcül tehlikenin kol gezdiği bir atmosferde bulurlar. Güçsüz ve hazırlıksız olarak atılacağın bu serüvende kaynakları toplamak, çözümler üretmek ve aklını kullanmak sadece görevini başarıyla yerine getirmeni değil, hayatta kalmanı da sağlayacak.