Alien: Isolation - Lost Contact
Welcome to Lost Contact, the fourth add-on content pack for Alien: Isolation, returning to the epic Salvage Mode. Trapped in deep space on board Sevastopol, you'll need to explore the station to complete objectives and survive.
Trapped in deep space on board Sevastopol, you'll need to explore the station to complete objectives and survive. Can you evade your enemies across ten waves of challenges, or will you take them head-on?