Alien: Isolation - Lost Contact
Uzayın derinliklerinde, Sevastopol'da kapana kısıldın ve hayatta kalabilmek için istasyonu dolaşarak tüm görevleri tamamlamalısın. 10 zorlu seviye boyunca düşmanlarından kaçabilecek misin, yoksa onlarla çarpışacak mısın?