Alien: Isolation - Safe Haven
Sevastopol'daki tek güvenli odayı buldun ama kaynakların tükenmek üzere. Dışarı çıkıp görevleri tamamlamalı ve güvenli odaya sağ salim geri dönmelisin. Peki ya dışarıda seni hangi tehlikeler bekliyor? Hayatta kalabilmek için hangi seçimlerde bulunacaksın?