Alien: Isolation – The Collection
Jako Amanda będziesz przemierzać coraz bardziej chaotyczny świat, stawiając czoła coraz bardziej spanikowanej i zdesperowanej populacji i nieprzewidywalnemu, bezlitosnemu Obcemu.