Alien: Isolation - The Trigger
Sevastopol'u emniyet altına alabilecek misin? Sana patlayıcı dolu bir kutu ve patlayıcıları yerleştirmen için konumlar verildi. Şimdi yapman gereken tek şey tetiği çekmek...ve hayatta kalmak.
Üç yepyeni Survivor Modu haritası içerir. Hayatta kalıp en yüksek skoru elde edebilecek misin?