Alien: Isolation - Trauma
Face off against a range of enemies across the medical bays of Sevastopol station. Will you evade, distract or confront them? You'll have to act fast if you want to survive.
Three new maps, including a claustrophobic scramble through the Sevastopol vents.
Play as Chief Medical Officer Lingard and get faster access to Medikits and distraction IEDs.