Alien: Isolation - Trauma
Sevastopol istasyonunun sıhhiye bölmelerinde çeşitli düşmanlarla mücadele et. Onlardan kaçınmayı mı, dikkatlerini dağıtmayı mı, yoksa onlarla yüzleşmeyi mi tercih edeceksin? Hayatta kalmak istiyorsan hızlı hareket etmen gerekecek.
Sevastapol'un havalandırma borularında geçen klostrofobik bir koşturmacayı da içeren üç yeni harita.
Sıhhiyeci Subay Lingard olarak oynayıp ilk yardım paketlerine ve dikkat dağıtıcı el yapımı patlayıcılara daha hızlı erişim sağla.