Obcy: Izolacja
Opuszczając Ziemię, Ellen Ripley obiecała córce, że spędzi z nią 11. urodziny. Nigdy nie wróciła.
Piętnaście lat później Amanda Ripley dowiaduje się, że odzyskano czarną skrzynkę ze statku jej matki. Leci do stacji kosmicznej Sewastopol, aby ostatecznie rozwiązać tajemnicę zaginięcia matki. Niebawem staje w obliczu nieznanego zagrożenia.