Aliens: Dark Descent – Lethe Recon Pack
Kup pakiet Lethe Recon Pack, by otrzymać niepowtarzalny zestaw pancerzy Black Camo Armor Set dla twojego oddziału i wyjątkowego kociego towarzysza, który ożywi atmosferę na pokładzie Otago.