Alluris
Przygotuj się na niezapomnianą podróż w Alluris! Wcielając się w rolę bohatera wbrew woli bądź złoczyńcy, uratuj świat… lub po prostu ocal stado niedźwiedzi przed drwalami. W tej karcianej grze RPG każda karta oznacza dzień z dwoma wyborami! Stwórz własną ścieżkę!
Przygotuj się na niezapomnianą podróż w Alluris. Wcielając się w rolę bohatera wbrew woli bądź złoczyńcy, uratuj świat… lub po prostu ocal stado niedźwiedzi przed drwalami. Bez względu na podjęte decyzje, podczas przygody odkryjesz niejedną szaloną historię.