Alluris
Alluris'te eşi benzeri olmayan bir serüvene çıkmaya hazırlan! Dünyayı kurtarmak için isteksiz bir kahraman veya kötü karakter olarak oyna ya da bir ayı kolonisini oduncuların elinden kurtar. Bu kart-RYO'da her kart iki seçenek sunan bir günü temsil ediyor! Kendi yolunu çiz!
Alluris'te eşi benzeri olmayan bir serüvene çıkmaya hazırlan. Dünyayı kurtarmak için isteksiz bir kahraman veya kötü karakter olarak oyna ya da bir ayı kolonisini oduncuların elinden kurtar. Oynayış tarzın ne olursa olsun maceran sırasında başından çılgın hikâyeler geçeceği kesin.