Alpine Skater
Alpine Skater tager mountainbikeløb til det næste niveau med baner, der spænder over alle slags terræn, som højlandet kan byde på. Fra isglatte skråninger og snedækkede højderygge til barske, klippefyldte stier og meget mere.