Alpine Skater Demo
Alpine Skater membawa luncur gunung ke peringkat seterusnya dengan trek yang merentangi setiap jenis rupa bumi yang boleh ditawarkan oleh tanah tinggi. Dari cerun berais dan rabung yang diselubungi salji ke laluan berbatu lasak dan banyak lagi.