Alpine Skater Demo
Alpine Skater wynosi łyżwiarstwo górskie na wyższy poziom, oferując trasy obejmujące każdy rodzaj terenu, jaki oferują wyżyny. Od oblodzonych stoków i ośnieżonych grani, po surowe, skaliste ścieżki i wiele innych.