Amnesia: Rebirth
Nie wypuść ani tchu. Bestia jest tuż obok. Jej jedynym celem jest żywienie się Twoim strachem. Przemykasz więc w ciemności, próbując powstrzymać narastające przerażenie i uciszyć targające Tobą emocje.
W grze Amnesia: Rebirth wcielasz się w Tasi Trianon, która budzi się w samym sercu algierskiej pustyni. Minęło wiele dni. Gdzie byłaś? Co robiłaś? Gdzie są pozostali? Odtwórz swoje kroki i pozbieraj postrzępione fragmenty swojej przeszłości — to Twoja jedyna szansa, aby przetrwać bezlitosną grozę, która w każdej chwili gotowa jest Cię pożreć.
Czas działa na Twoją niekorzyść. Poprowadź Tasi i pomóż jej stawić czoła najgłębszym lękom i bólowi. Przemierzając nieprzyjazne pustkowia, musisz walczyć także z własną nadzieją, obawami i gorzkim żalem. I mimo to musisz kontynuować podróż, krok za krokiem, wiedząc, że jeśli zawiedziesz, stracisz wszystko.