Amnesia: Rebirth
İkonik Amnesia serisinin yaratıcılarından, karanlığın derinliklerine inen yeni yolculuk Amnesia: Rebirth. İnsanın tahammül sınırlarını keşfeden, kimsesizliğin ve ümitsizliğin hâkim olduğu, yürek parçalayan bir yolculuk.
Nefesini tutmak zorundasın. Yaratık çok yaklaştı. Tek amacı ise senin korkundan faydalanmak. Bu yüzden karanlıkta çömeliyorsun, artan korkuna engel olmaya ve içindeki sesi susturmaya çalışıyorsun.
Amnesia: Rebirth'te Cezayir'deki bir çölün derinliklerinde uyanan Tasi Trianon'sın. Günler geçti. Neredeydin? Ne yaptın? Diğerleri nerede? Yolculuğunun izlerini takip ederek geri dön ve mahvolmuş geçmişinin parçalarını birleştir; seni yiyip bitirmek isteyen acımasız korkudan kurtulmak için tek şansın bu.
Zamana karşı yarışacaksın. Korku ve acı içinde kıvranan Tasi'nin yerine geç ve ona rehberlik et. Issız bir bölgede yolunu bulmak için çabaladığın sırada kendi umutların, korkuların ve acı veren pişmanlıklarınla da baş etmen gerekiyor. Yine de başarısız olursan her şeyi kaybedeceğini unutmamalı ve yoluna adım adım devam etmelisin.