Amnesia: The Dark Descent
Amnesia: The Dark Descent to pierwszoosobowa gra z gatunku survival horror. Gra w której zagłębisz się, odkryjesz i przeżyjesz prawdziwy koszmar. Doświadczenie, które przerazi Cię do szpiku kości.
W grze Amnesia: The Dark Descent wcielisz się w postać Daniela, który budzi się w opuszczonym zamczysku, ledwo pamiętając cokolwiek o swojej przeszłości. Niespokojne wspomnienia Daniela nawiedzają Cię, gdy przemierzasz kolejne upiorne korytarze. Koszmar nie pochodzi tylko z zewnątrz, ale i z wewnątrz. Niepokojąca odyseja w mroczne zakamarki ludzkiego umysłu czeka na Ciebie.
Dzięki w pełni fizycznie symulowanemu światu, najnowocześniejszej grafice 3D i dynamicznemu nagłośnieniu, gra nie cofnie się przed niczym, aby pochłonąć Cię całkowicie. Gdy tylko rozpocznie się rozgrywka, przejmiesz nad nią kontrolę od początku do końca. Nie ma żadnych przerywników filmowych ani przeskoków w czasie — wszystko, co Cię napotka, dzieje się tu i teraz.
Gra Amnesia: The Dark Descent wrzuca Cię wprost do niebezpiecznego świata, w którym zagrożenia mogą czaić się za każdym rogiem. Twoimi jedynymi sposobami na obronę jest ukrywanie się, ucieczka lub użycie rozumu.