Amnesia: The Dark Descent
Amnesia: The Dark Descent birinci şahıs hayatta kalma korku oyunudur. Sürükleyici, keşif yapabildiğin ve bir kâbusu yaşadığın bir oyun. Korkudan iliklerinize kadar titreyeceğiniz bir deneyim.
Amnesia: The Dark Descent seni terk edilmiş bir kalede uyanan ve geçmişe dair hiçbir şey hatırlamayan Daniel'ın yerine koyuyor. Uğursuz yolları keşfederken Daniel'in tatsız anılarına da yolculuk etmelisin. Korku sadece dışarda değil, aynı zamanda içerde de. İnsan zihninin karanlık köşelerinde rahatsız edici bir yolculuk seni bekliyor.
Tamamen fiziksel olarak canlandırılmış bir dünya, üstün 3B grafikler ve dinamik bir ses sisteminin kullanıldığı oyun, seni içine çekmek için elinden geleni ardına koymuyor. Oyun başladıktan sonra baştan sona kadar kontrol sende. Ara sahneler ve zamanda atlamalar yok. Ne olursa olsun ilk elden sen tecrübe edeceksin.
Amnesia: The Dark Descent seni doğrudan tehlikenin kol gezdiği tehlikeli bir dünyaya atıyor. Kendini korumak için saklanmak, koşmak ve kıvrak zekanı kullanmaktan başka şansın yok.