Among the Sleep - Enhanced Edition
Among the Sleep: Enhanced Edition, ödüllü birinci şahıs korku macera oyununun yeni ve geliştirilmiş bir sürümü. Oyunda, garip bir kâbusta kısılıp kalmış ve annesini arayan küçük bir çocuk olarak oynayacaksın.
Birinci şahıs korku-macera oyunu Among the Sleep'te iki yaşında bir çocuk olarak oynayacaksın. Gece yarısı gizemli seslere uyandıktan sonra karanlıkta seni rahatlatacak bir şey aramaya başlıyorsun.
Oyun; puanlama ve savaş sistemleri yerine atmosfer ve keşif mekaniği ile korku unsurlarını ele alıyor. Among the Sleep'te dünyayı algılamaya çalışan savunmasız ve ürkmüş bir çocuksun.