Among Us - Airship Kıyafetleri
Gelmiş geçmiş en iyi planı hayata geçirmek için Airship'te birlikte çalışın. Sahtekârlara kurban gidersen en azından Henry Stickmin Koleksiyonundan esinlenilmiş bu kıyafetler sayesinde tarzından ödün vermemiş olacaksın.