Among Us — Hamster Pet Bundle
Zawiera towarzyszy „Hamster” i „Dog”! (Jednocześnie można wyposażyć tylko jednego towarzysza). Zawartość wymaga podstawowej wersji gry Among Us do prowadzenia rozgrywki.