Among Us Starter Pack
Whether you're starting life off as a Crewmate or Impostor, do it in style! Bundle up and get to work fixing (or sabotaging..?) with your Polus and MIRA HQ outfits. And don't forget to bring along the one thing you CAN trust - your new pets!