Among Us — Starter Pack
Niezależnie od tego, czy zaczynasz życie jako członek załogi, czy jako Impostor — rób to stylowo! Wyposaż się i ruszaj do pracy przy naprawianiu (lub sabotowaniu…?) dzięki strojom z zestawów Polus i MIRA HQ. I nie zapomnij zabrać ze sobą jedynej osoby, której MOŻESZ zaufać — jednego z Twoich nowych towarzyszy!