Among Us
Life as a Crewmate: Complete all your tasks on the ship to win, but watch out for Impostors! Report dead bodies and call emergency meetings to vote the Impostors out. Hope you chose correctly!
Play as an Impostor: Cause chaos, sneak around, and frame innocent bystanders! Winning involves killing off every Crewmate - think you’re a master of sabotage?
Customization: Choose how you want to play! Add more Impostors, tasks, decrease visibility and more. All in style as you get to choose your favorite color, outfit, and hat.