Among Us
Kehidupan sebagai Crewmate: Selesaikan semua tugasan di kapal untuk menang, tapi awas dengan Impostor! Laporkan mayat dan panggil mesyuarat kecemasan untuk undi keluar Impostor. Harap pilihan anda tepat!
Main sebagai Impostor: Cetuskan huru-hara, menyelinap dan salahkan orang yang tidak bersalah! Untuk menang, hapuskan semua Crewmate, anda rasa anda pakar sabotaj?
Penyesuaian: Main ikut gaya anda! Tambah bilangan Impostor, tugas, kurangkan jarak penglihatan dan banyak lagi. Pilih warna, pakaian dan topi kegemaran anda.