Ancient Enemy
Ancient Enemy to strategiczna gra karciana z gatunku RPG, w której musisz podejmować interesujące decyzje taktyczne, walcząc ze zniekształconymi wrogami i radząc sobie z trudnymi zagadkami. Staw czoła hordzie przeciwników pochodzących ze świata, w którym zło już dawno zwyciężyło. Znieś wszystkie trudności oraz odzyskaj moce, dzięki którym będziesz móc unicestwić zło i stanąć do ostatecznego pojedynku ze swoim potwornym arcywrogiem!
Ancient Enemy to najnowsza wersja pomysłowej gry karcianej zaprojektowanej przez Grey Alien Games, która tym razem została przygotowana we współpracy ze słynną szkocką rysowniczką, Jen Pattison oraz światowej sławy projektantem gier, Jimem Rossignolem.
Ancient Enemy to klimatyczna, przygodowa gra turowa stworzona w duchu takich arcydzieł jak Darkest Dungeon oraz Slay the Spire!