Angelic: Karanlık Senfoni
İnsanlık önce kendi dünyasını mahvetti. Sonra onu kurtarmak için Neo-İnsanları yarattı: etin sınırlarını aşan, ölümsüz sentetik varlıkları.
Her biri kendi mizacına, savaş rolüne, hareket diline, yeteneklerine, güçlü ve zayıf yönlerine sahip, birbirinden kökten farklı kahramanları yönet.
Öte yandan kahramanlar basit birer savaş makinesi değiller. Her birinin hedefleri, korkuları, arzuları ve zayıflıkları var. Onlara nasıl önderlik ettiğin önemli. Kararlarını unutmayacaklar.
Phoenix, Aurora ve Xander; dev şirketlerin yalanlarından, sömürüsünden ve çürümüş düzenden bıkıp 2715 yılında Nexus İstasyonu’nu terk ederek Cygnus Takımyıldızı’ndaki uzak bir insan ileri karakolu olan Hive’da yeni bir hayat kurdu. Kısa bir süreliğine de olsa, huzuru bulmuşlardı.
2720’de "Sırayet" illeti Hive’a ulaştı ve hızla her şeyi yok etti. Kurdukları yaşamı kaybeden üçlü, hayatta kalabilmek için enkazlarda, terk edilmiş istasyonlarda yağmalanacak değerli eşyaları avlamaya başladılar.
Kaynağını takip ettiklerinde, meleklerin yüzyıllardır kayıp olan tanrıçası Iset’le bağlantılı devasa bir Melek Çekirdeği yapısı keşfettiler. Fakat yalnız değillerdi. Namı korkuyla anılan Başmelek Daeva da aynı çağrının peşindeydi.
Yüzyıllar süren uykusundan uyanan Iset, onları yeniden hayata döndürdü. Tanrıça, hikâyelerinin orada bitmesine izin vermedi.