Angelic: Dark Symphony
New gameplay videos will be released soon on our our official Youtube channel and other social media accounts. Stay tuned!
Angelic will be initially available on PC. We are aiming at next-gen consoles as a next step.
A rich single-player experience that introduces Angelic’s dark and stunning universe. Acting as a prelude to the main storyline, Dread Heaven offers a compelling narrative, while showcasing the game’s core RPG and strategy mechanics.
A wide variety of unique heroes, each with their own abilities, playstyles, and tactical roles.
Angelic‘s Open Alpha season that primarily focused on the combat mechanics has officially concluded after being live for a few months, and now we’re shifting our focus to preparing for the narrative experience (Dark Symphony). Join our Discord to stay up to date and for a chance to join our upcoming test phases.
Angelic: Dark Symphony will be a premium content pack available for purchase at full release. Early Access will unlock the initial chapters of the Dread Heaven campaign, and you’ll be automatically receiving the rest of the episodes when they are released.
Angelic: The Chaos Theatre is the free-to-play multiplayer edition of the base game.